سبز-سفید-قرمز

سبز-سفید-قرمز
این وبلاگ قصد دارد در رابطه با همه زمینه ها فعال باشد 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبز-سفید-قرمز-ا یران و آدرس sabz-sefid-ghermez.LoxBlog. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

بسم الله الرحمن الرحیم

آمریکا و پیشگویی های قوم مایا

 

آیا این عدد برای شما آشناست؟؟ اگر آن را به این صورت بنویسیم چطور؟ 21/12/2012 حال؟

21 دسامبر سال 2012 چه تاریخی است؟ چرا برای این سال و این روز برنامه ها چیده شده است؟ مگر قرار است چه اتفاقی در این تاریخ بیافتد؟

قوم مایا، قومی که در جنوب مکزیک کنونی و شمال آمریکای مرکزی زندگی می کردند قومی متمدن بودند و تمدن آنها به 2500 سال پیش از میلاد باز می گردد. تقویم قوم مایا، قدیمی ترین تقویم جهان، بر مبنای روز پایه 11 آگوست 3114 (1) قبل از میلاد بنا نهاده شده است. تقویم قوم مایا متفاوت ترین تقویم میان تقویم های جهان می باشد، زیرا تقویمی خطی است و در آن تکراری وجود ندارد. و به تقویم شمارش بلند (Long Count) معروف است. (2) این تقویم تقویمی بدون تکرار 20 تایی و 18 تایی است که اقوام بسیاری از این منطقه آمریکایی از آنها استفاده می کردند

حال این تقویم بدون تکرار چه ارتباطی به سال 2012 دارد؟

طبق جدول زیر تقویم قوم مایا بعد از 5125 سال یک دور کامل می زند، و این دور کامل در تاریخ 21 دسامبر 2012 رخ خواهد داد.

بر مبنای گفته های کتاب Popol Vuh) 3) نسل کنونی بشری که بر روی زمین قرار دارد چهارمین نسل از انسانها می باشد و سه نسل قبلی انسانها، که خدا آفریده بود با زوال مواجه شدند. نسل قبل از نسل کنونی، در 12.19.19.17.19 از میان رفتند و نسل فعلی در 12.19.19.17.19 دوره فعلی مصادف با 20 دسامبر 2012 پایان می یابد و در 13.0.0.0.0 یعنی 21 دسامبر 2012 نسل جدید بشریت بر روی زمین شکل خواهند گرفت.

طبق پیش گویی های پیشوایان قوم مایا این دگرگونی همراه با وجود عنصر آب خواهد بود، بنابراین می توان علت ساخت فیلم 2012 را بهتر درک کرد، در این فیلم مشاهده می کنید که بر اثر طوفانی خورشیدی که در سال 2012 رخ میدهد زمین به کلی نابود شده و به زیر آب می رود، ارتش آمریکا که از زمانهای قبل از این موضوع آگاه بودند در کشور چین (شاید به خاطر کارگران ارزان و شاید به خاطر محاسباتی که نشان میداد چین آخرین نقطه ای است که به زیر آب خواهد رفت) شروع به ساختن 3 کشتی یا زیر دریایی قول پیکر می کنند و مجموعه ای از انسانها (انسانهای انتخاب شده) را سوار بر این کشتی نموده و از نابودی نجات می دهند تا تمدن جدید بشریت بعد از فرونشست سریع آب در قاره های جدید شکل یافته در تمدنی جدید (تقویم جدید قوم مایا) ادامه حیات بدهند.

از سوی دیگر در فیلم Knowing نیز شاهد مساله ای به همین شکل هستیم، در اینجا تغییرات خورشیدی از سال 2009 به تدریج به گرم شدن زمین می انجامد و در سال 2012 زمین به کلی نابود می شود. در این میان موجوداتی فضایی (و شاید الهه های خالق بشریت!) جفت کودکانی را از نقاط مختلف زمین نجات داده و به سیاره ای دیگر منتقل می کنند تا حیات جدید بشریت (تقویم جدید مایا) در سیاره ای جدید شکل بگیرد.

هرچند گروه های مایای امروزی (4 و 5) به این امر معتقد نیستند که زمین در این روز خاص نابود خواهد شد و این روز را تنها تحولی در ساختار تقویم خود دانسته و عصری جدید در تقویم جدید را پیش بینی می کنند و به عنوان عنصری فراتر از تقویم یک جابجایی در هوش بشری نیز مورد بحث این محافل مخصوصا دکتر Carl Johan Calleman بوده است (6)  اما دولت آمریکا و سایر کشورهای دنیا این روز را بسی جدی گرفته اند به گونه ای که شهرهای زیر زمینی بسیاری برای این روز ساخته شده است (نمونه خبر از سایت بی بی سی: 7) در این راستا شنیده ها حاکی از آن است که روسیه در حال ساخت شهر زیرزمینی برای جای دادن 60 هزار نفر است، نروژ، سوئد، و دیگر کشورهای جهان برای این روز آماده شده اند. خانواده بوش در کشور پاراگوئه شهری زیرزمینی ساخته است تا خود و نزدیکانش را از این روز حفظ کند.

 

اما مساله ای که در این میان متفاوت است و برای نویسنده مورد توجه، گردش تقویم مایا، شهرهای زیرزمینی، ساخت فیلم های آخرالزمانی یا ... نیست، زنده ماندن بشر بعد از این تاریخ قطعی است و جایی برای شک وجود ندارد (لااقل بر مبنای اعتقادات دینی ما مسلمانان)، چه بسا که اگر قرار بر برخورد سیارک یا شهابسنگی به زمین بود یا تغییراتی در خورشید رخ میداد که عامل انقراض نسل بشریت می شد تا کنون دانشمندان ده ها سال بر روی آن کار کرده بودند و مسیر حرکت یا قوه نابود کننده را شناسایی کرده بودند. تنها دلیلی که طرفداران این فرضیه برای نابودی جهان می آورند این است که میگویند خورشید در انقلاب زمستانی خود که در این تاریخ رخ می دهد به نقطه ای از کهکشان راه شیری می رسد که نزدیک ترین نقطه به مرکز آن در طول تاریخ خود است

منبع 8

 بنابراین میدان های مغناطیسی ساطع شده از سیاهچاله ای که در مرکز کهکشان راه شیری قرار دارد باعث تغییراتی در ساختار خورشید شده و نابودی رخ خواهد داد که برای رد این مدعا همین کافی که اگر قرار بر تاثیر میدان های مغناطیسی بود از هم اکنون و سالها پیش اثرات این میدان های مغناطیسی بر روی جو و میدان مغناطیسی خورشید و زمین قابل مشاهده بود.

در ادامه، مساله ی مورد توجه بیان می گردد.

توضیح: خانه شیطان در مقابل خانه خدا

برج ساعت عربستان سعودی در حوالی کعبه در حال ساخت است که این برج در تاریخ 21 دسامبر 2012 ساعت 11:11 به وقت گرینویتچ افتتاح خواهد شد. این برج با ارتفاع 601 متر بعد از برج خلیفه دبی با ارتفاع 828 متر بزرگترین برج دنیا محسوب خواهد شد، ( اطلاعات بیشتر 9 و 10)

تقارن افتتاح این برج و تقویم مایا، جای بسی تامل است!!!

مروری به مطالب مطرح شده نشان می دهد که تقویم قوم مایا برای نسل فعلی در 20 دسامبر 2012 تمام شده و این روز آخرین روز تاریخ بشر کنونی است و نسل بشر بعدی در روز 21 دسامبر 2012 در ساعت 11:11 با تقویم جدید مایا بر زمین مستقر خواهد شد.

بر مبنای حدثیات نگارنده مکان یابی برای ساخت این برج به گونه ای بوده است که در این ساعت سایه این برج مخوف بر روی کعبه بیافتد (بدون اثبات، نیاز به همراهی شما برای اثبات) یعنی نسل جدید بشری و جهان جدید (نظم نوین جهانی New World Order) در حالی شکل خواهد گرفت که کعبه الآمال، کعبه اسلام و خانه خدا در زیر سایه برجی است که سازنده آن نورمن فاستر از مشهورترین معماران جهان غرب و فراماسونری است که تا کنون دهها ابلیسک در مکان های مختلف جهان ساخته است و بزرگترین آنها ابلیسک 550 متری مقابل کاخ سفید می باشد! در حالی که ابلیسک، نماد شیطان، که مسلمانان قرن ها به آن سنگ زدند را تخریب نموده و جای آن دیواری ساختند، زیرا هیچ کس حق ندارد به نماد شیطان، نماد پرستش آنان سنگ بزند.

و برای آن سپر ضد گلوله! ساخته شده است. (بیشتر 11)

یعنی نظام شیطان پرست در راستای اهداف شیطانی خود و با کمک عمال سعودی، توانسته است تا خانه خدا نفوذ کند.

وقایع پیش رو: در راستای تقویم مایا، نظام جدید جهانی (New World Oder) که در سخنرانی Bush, George Herbert Walker در تاریخ 11 سپتامبر 1990 بیان شد، حذف اسلام و انرژی ساطع شده از کعبه، و قرار دادن آن زیر سایه شیطان، رخداد این روز از نظر بنده بی شباهت به فیلم ملک سلیمان نخواهد بود. یعنی در این تاریخ که کعبه زیر سایه شیطان است، گروه های فراماسونری در سراسر جهان در حال انجام مناسک شیطانی خود و احضار جنیان خواهند بود، جنیانی که خداوند ارتباط انسان و آنها را ممنوع کرده.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به گروه های فراماسونری می توانید مجموعه The Arrivals را مشاهده بفرمایید، این مجموعه در قسمت ویدئو های شخصی نگارنده در فیس بوک در آدرس (12) قرار دارد، همچنین موضوعاتی فراتر از بیانات این مجموعه توسط جناب عبدالله هاشم تدوین و گردآوری شده که در آدرس (13) قابل دسترسی است.

سلیمان نبی پیامبری بود که انسان و جن تحت فرمانش بودند، حضرت سلیمان ارتباط میان انسان و جنیان و جادوگری را ممنوع نموده و روش های جادوگری را معدوم ساخت، اما این روش ها به نسل های بعدی انتقال یافت به گونه ای که نسل کنونی جادوگران، یا همان فراماسونرها معتقدند که حضرت سلیمان نه یک پیامبر بلکه پادشان جادوگران جهان است، در این راستها کتابهای جادوگری فراوانی تا کنون تدوین شده اند که نگارنده حقیر با ترس و امید در حال بررسی برخی از آنها می باشد. ترس از تاثیرات منفی این انرژی های شیطانی و امید به کمک خداوند برای یافتن حقه های آنها و روکردن دست و نقشه این ملعونان قبل از وقوع حادثه.

در زمان آخر جهان های انسان و جن باز دوباره به هم نزدیک و انسانها توسط جنیان تسخیر پذیر خواهند شد و رخداد هایی مشابه رخداد های زمان پیامبری سیمان نبی و چه بسا بدتر رخ خواهد داد، در این راستا تماشا نمودن فیلم "ملک سلیمان" برای درک این مفهوم مفید خواهد بود. (البته نظر شخصی نگارنده بر این است که هیچ انسانی جز به اذن خود او قابل تسخیر نیست، اما چه بسا که جهان امروزی رفتاری برای انسانها و حتی مسلمانان رقم زده که خود، نقشی فراوان تر و زیرکانه تر از شیطان اعمال می کنند و با نزدیکی جهان ها اوضاع ....)ء

بنابراین در زمانی که بیشترین جنیان تاریخ (بنابه پیش بینی و حدث نگارنده) در لوژهای فراماسونری احضار شده اند، کعبه، مرکز اصلی انتشار انرژی های الهی در زیر سایه شیطان پنهان شده است، زمان مناسبی برای تحویل جهان می باشد، تحویل جهان قبل و دریافت جهان جدید، جهانی بر مبنای نظم نوین جهانی، تفکر فراماسونری، تفکری که خواهان اجبار دین خود (شیطان پرستی) به جهانیان است، مورد انتظار این گروه هاست.

قیام های اخیر جهان اسلام برای بازیابی وجهه اسلامی خود، رخدادهای پیش بینی شده برای سال آینده میلادی، همه و همه نشاندهنده لحظات حساس تاریخ بشری است.

نگارنده در نظر دارد که برای خنثی نمودن نیروهای منفی و شیطانی که در این تاریخ مصادف با 1 دی 1391 هجری شمسی و 8 صفر 1434 هجری قمری، راهی جز افزایش انرژی مثبت نخواهد بود، برای این منظور باید جلسات روحانی در این تاریخ و زمان ساعت 11:11 دقیقه به وقت گرینویچ، شکل بگیرد تا بتوانیم تا حدی از توطئه خبیث این مزدوران شیطان پرست بکاهیم، به امید آنکه امام زمان مان هرچه سریعتر ظهور بفرمایند قرائت دعای فرج در این ساعت که اوج شرک و شیطان در جهان است بسیار لازم خواهد بود.

در این راستا نگارنده حقیر از بزرگان دینی و محققین خواهشمند است فراتر از حدی که در توان و علم بنده حقیر بود ابعاد خاموش قضیه را بررسی نموده و راهنمای منتظران مهدی (عج) در این دوران تاریک باشند.

منابع:

1.   http://www.diagnosis2012.co.uk/add.htm

2.   http://en.wikipedia.org/wiki/Mesoamerican_Long_Count_calendar

3.   http://en.wikipedia.org/wiki/Popol_Vuh

4.   http://www.skepdic.com/maya.html

5.   http://nhl1991.blogfa.com/post-12.aspx

6.   http://www.adishakti.org/mayan_end_times_prophecy_12-21-2012.htm

7.  http://www.bbc.co.uk/wiltshire/content/articles/2005/12/14/burlington_nuclear_bunker_feature.shtml

8.  http://www.greatdreams.com/2012.htm 

9.  http://www.fararu.ir/vdcjohei.uqetizsffu.html 

10. http://www.alarabiya.net/articles/2010/04/13/105794.html

11. http://forum.bidari-andishe.ir/printthread.php?tid=271

12. http://www.facebook.com/video/?id=1452271511

13. http://www.hashemstudios.com

انشاالله در آینده توضیحاتی دیگری حول 2012 خواهیم داد + کلیپ هایی از برج ساعت عربستان
به امید ظهور مولی و یاورمان حضرت مهدی
که صد البته نزدیک است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:2012,21,12,برج ساعت,عربستان,فراماسونری,صهیونیسم,وهابیت, ] [ 17:0 ] [ فرامرز ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
مهر 1392 تير 1392 فروردين 1391 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 20083
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1